Responsive Advertisement

2018. január 13.

Újabb könyves karácsony - szűkre szabva

Akik szeretik a könyveket, mindig azt szeretnének ajándékba kapni. Tavalyhoz képest idén karácsonykor a fa alatt alig találtam könyvet - hozzátenném, nem bántam, hiszen nem ez az ünnep lényege.

Amik hozzám kerültek:

Neil Gaiman - Michael Reaves - Köztes világ és Ezüst álom (Köztes világ trilógia 1-2.)

Ennek az a története, hogy párommal elmentünk karácsony előtt könyvesboltba. Próbálta kipuhatolni, hogy mi az, ami nincs még meg, és azok közülválogatni. Mivel mindketten nagyon szeretjük Gaiman könyveit, szerintem úgy gondolta, hogy ez jó választás. Egyszer említettem neki, hogy gyűjtöm Gaiman könyveit, és mivel szemezget ő is a könyvtáramból, nagyjából tudta, melyik kötetei vannak meg az írónak.

Amit még a fa alatt találtam, az nem más, mint Bödőcs Tibor Addig se iszik című könyve. A vicces az, hogy mindketten zalaiak vagyunk eredetileg, és gyerekként sokat jártunk az ominózus Búcsúszentlászlóban található kocsmánál rokonlátogatás miatt. Amikor először felbukkant Bödőcs a tv-ben, és még nem tudtam, honnan való, már akkor tetszett a humora. Annyira tipikusan falusi életről szóltak... városban felnőtt ember nem is tudja, hogy vidéken ezek mindennapos esetek...

A lényeg, hogy kinéztem a könyvét, amikor felbukkant a könyvesboltokban. Majdnem két ilyen példányom lett karácsonyra, de szerencsére Gaiman segített, hogy ne így történjen.

Ami idén kissé változott, hogy karácsonyra mindig meg szoktam magam lepni egy kupac könyvvel, de idén valahogy arra se volt időm, hogy a kívánságlistámat bedobjam egy online áruházi kosárba, és házhoz hozassam... De erről egy újabb posztban... 

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *