Responsive Advertisement

2017. szeptember 2.

Ilyen volt augusztus

Sokat gondolkoztam, hogy most, hogy Ngie kiszállt a Vlogger vs. Blogger -ből, mit kezdjek. 

Ami azonnal feltűnt, hogy kevesebbet olvasok, nem vagyok annyira motivált. Az oldalszámaim ennek megfelelően megcsappantak. Míg Januárban még elértem natúrban (a feladatteljesítéses +200 oldal) nélkül a 3000 oldalszámot, addig utána hónapokban az volt a célom, hogy legalább 2000 oldal átforduljon az ujjaim alatt. Ez a 200 oldalak nélkül nemigazán sikerültek.

Volt olyan hónap, amit elbuktam Ngie ellen, de sokszor sikerült felülkerekednem rajta, mert a feladatok miatt 400 oldallal mindig többet tudtam beírni, mint ő.

Aztán összejött az élet is, úgyhogy az olvasás mostanában olyan napi 2-3 oldalra degradálódott, ritka, hogy többre jut időm. Ezért is lehetséges az, hogy nem tudom tartani a heti 2 könyves bejegyzési átlagot, úgyhogy annak is örülök, ha egy hónapban 4 könyvről (heti 1) tudok írni.

Szeptembertől várhatólag kicsit normalizálódni fog a helyzet, iskolaidőszakban valahogy mindig több könyvvel sikerül végeznem, úgyhogy majd meglátjuk.

Ami pedig Augusztust illeti. 3 könyvet fejeztem be teljesen, egynek nekiálltam (50 oldalig elérve).

Az oldalra 3 bejegyzés került fel, ami szerintem siralmasan kevés, de igyekszem majd valahogy ezt is növelni, hogy ne tűnjek el ennyire :)

Addig is... 

Mindenkinek jó olvasást!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *