Responsive Advertisement

2017. július 9.

Blogos eseménynaptár

Sziasztok!
Mostanában olyan ritkán sikerül írnom, hogy az borzasztó még nekem is... Lássuk, mi is történt, és mik a jelenlegi tervek.

Csináltam egy polcot molyon melyre eladó könyveket teszek fel aszerint a metódus szerint, hogy ha valaki kiválaszt egy könyvet, mondjon rá egy árat, egyezzünk meg árban és átvételi módban, és már költözhet is az illetőhöz a könyv.
Igaz, most már kevésbé rugalmasan kezelem, mióta néhányan először ezt mondták, hogy így jó nekik, aztán úgy jó, aztán a végén minden találkozási időpontot és helyszínt lemondtak, úgyhogy elsődlegesen postázást vállalok, minden másra utána vagyok rávehető.

Beszélgettünk Ngie-vel is az elmúlt hetek eseményeiről. Szíve szerint feladná a Vlogger vs. Bloggert,  úgyhogy mindenkit ezúton kérnék, hogy bíztassátok, hogy ne adja fel, lásson hozzá, és még ha nem is tesz fel videót róluk, olvasson könyveket csak úgy, szórakozásból.

Amit szintén nem értek, hogy van egy írónő, aki ékes példája annak, miért nem szabad magyar írókat támogatni, és magyar írók könyvéről bárminemű véleményt nyilvánítani. Annyira felháborított az egyik írónő viselkedése a napokban... egyszerűen sem az írónő, sem a fanatikus olvasói viselkedését nem tudtam hova tenni. Mielőtt csúnyát mondanék, inkább ugorjunk...

Gondolkoztam azon is, hogy eléggé rendszertelenül teszek fel bejegyzéseket a blogra. Egyszerűen hallatlannak találom, úgyhogy elhatároztam, hogy heti két napon tervezek könyvekről írni (kedd és csütörtök). Ha addot hétre nem sikerül két könyvet elolvasni, vagy egyet se, akkor egy-egy nap kimarad természetesen. Igyekszem tartani magam ehhez. A többi napon pedig más, könyves világgal kapcsolatos cikkeket igyekszem majd hozni (ahogy időm engedi). 

Jövő hétre már készülök is egy szerintem érdekes témával női írókról és történetükről.


Addig is egy kis türelmet kérek. Remélhetőleg jövő héten eljutok odáig, hogy a Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek antológiáról is sikerüljön végre írnom. Várjátok a bejegyzést vagy kedden vagy csütörtökön ;)

Addig is élvezzétek ki, ami még a hétvégéből maradt, és jó olvasást!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *