Responsive Advertisement

2017. március 2.

Vlogger vs. blogger 2. - a 2. forduló

Nehéz. Azt kell mondjam, hogy egyre nehezebb a Vlogger vs. Blogger.

Hogy miért? Ngie kemény ellenfél. Most is hajszálon lógott, hogy sikerül e többet olvasnom nála, avagy sem. 

Viszont több dologra jöttem rá. A legfontosabb következtetésem, hogy sokkal többet tudok olvasni akkor, amikor nem kell még a bejegyzésekkel is pepecselnem, hanem csak olvashatok. Olyankor valahogy darálom a könyveket. 

Így lehetséges az, hogy például három bejegyzéssel máris el vagyok maradva. Ennyi könyvet olvastam úgy, hogy nem készült róla bejegyzés, hanem felvettem a könyvet, elolvastam, letettem, jött a következő, elolvastam, letettem stb...

Rájöttem, hogy így mennyivel egyszerűbb lenne a versengés Ngie ellen, ha nem kellene bejegyzésekkel pepecselnem. Neki is könnyebb és gyorsabb lenne, ha nem szánna időt a videókra.

Amiben megegyezünk: nem tudunk lemondani arról, hogy posztoljunk, videózzunk (ki mit csinál).

Úgyhogy nézzük, hogy mennyi az annyi...

Február relatíve rövid volt, gyorsan eltelt, úgyhogy mindössze 6 kötet fért bele a repertoárba, amivel kevesebb, mint 2.000 oldalt gereblyéztem össze a hónapra. Ngie ehhez képest néhány oldalallal olvasott csak kevesebbet, szóval a következő hónapot -200 oldallal nyitja büntetésből.

Sok dologról akartam egyébként írni nektek, hiszen a héten lesz Benyák Zoltán Győrben (éppen holnap), és hozza magával (vagy éppen fordítva) Bíró Szabolcsot is, úgyhogy izgalmasnak ígérkezik a péntek délután.

Amiről még említést teszek majd... Tékasztorik, a film! Beestem a moziba rá (szó szerint), és ezzel kapcsolatos élményeim valahogy kikívánkoznak belőlem, úgyhogy nem fogom vissza magam. 

Most pedig megyek, még adós vagyok nektek ezzel-azzal... ;)

(És ne felejtsetek el drukkolni, hogy a következő hónapban is a Blogger legyen a nyertes ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *