Responsive Advertisement

2015. szeptember 5.

Mi is történt augusztusban?

Erre a kérdésre jelenleg nehéz válaszolnom. Ma jutottam el arra a pontra, hogy meglessem, egyáltalán mennyit olvastam, és elkeserített a látvány. Olyan még talán nem is volt, hogy csak két olvasásom legyen egy hónapban (B.B. Vayk - A vízgömbBrandon Hackett - Az időutazás tegnapja).

Hogy lehetséges ez? Őszintén szólva fogalmam sincs. Talán az iskolával kapcsolatos ügyintézések, talán a nyaralások tekinthetőek a legjobb okoknak, amikor a könyvek világánál kicsit jobban vonzott a való világ, a valódi emberek társasága, és a valós világban látható csodás helyek.

És hogy mi lesz szeptemberben? A Goodreads már fenyegetőzik, és figyelmeztet, hogy immáron 6 (azaz hat) könyv elmaradásban vagyok attól, hogy teljesíteni tudjam az idénre tervezett számot. Hogy be tudom-e hozni? Ez olvasás, nem lóverseny ;)

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *