Responsive Advertisement

2014. december 7.

Felolvasás látogatás a Delta Vision kiadónál!

A Delta Vision kiadó mondhatni Mikulás napi ajándéka az volt, hogy két szerzője, Gaura Ágnes és Varga Csaba Béla felolvasással egybekötött dedikálást tartott a Delta Vison termében.

Először azt hittük, hogy már lemaradtunk róla, mert noha a Facebookon 18-20 óráig volt hirdetve az esemény, az ajtón az a plakát várt minket, hogy 17 órától van az esemény. Gyorsan informálódtunk egy sort azt illetően, hogy mi az igazság, és kiderült, hogy nem maradtunk le semmiről.

Vagy legalábbis nem mindenről. A meglehetősen kevés hely okán már csak hátul állva maradt hely, és mivel kissé süket vagyok, nagyon hegyeznem kellett a fülemet, ha hallani akartam ott hátul, miközben jótálltam magamért. 

Ennek ellenére szórakoztató volt az esemény. Meglepetés "játékkal" is kedveskedtek, ahol előhívták magát az "ördögöt" és akcióval. Főként Gaura Ágnes miatt érkeztem, de felkeltődött az érdeklődésem Varga Csaba Béla könyve iránt is - a borítón a farkas pedig teljesen elbűvölt.

A szóban forgó farkas
Varga Cs.B. - Santa és
az Éj Asszonya borítón
Gaura Ágnes felolvasta az egyik, szívének kedves novelláját, továbbá mesélt a játékról, melyben az olvasói meglehetősen kreatívan ötleteltek (mint azóta a könyvéből kiderül, köszönetet mond néhány résztvevőnek az írónő, de erről majd egy későbbi bejegyzésben írok, a könyv kapcsán).

A felolvasások, és a beszélgetések mellett (ahol bemutatták a könyveket, a "hátterüket") megnéztük, milyen kártyával játszottak a bolt elejében és a felolvasások után volt alkalmunk körbenézni a boltban is. 

Mint említettem, süket vagyok, ezért nem is értettem egy moly nevét, aki többször is elismételte, Timus pedig próbálta felém tolmácsolni, és csak azután értettem meg a moly nevét, miután már elment. Innen is üdvözölném, ha magára ismer :) - (vitt magával egy Sansa - Döntés joga kötetet)

Sikerült szót váltani az írónővel is, aminek külön örültem, viszont a nagy rohanás miatt nem maradhattunk tovább - bár két dedikáltatás még belefért a szűkös időbe ;)

A vonaton belekezdtem a könyvbe, és annyit elárulhatok, hogy már rögtön a Bevezetőben okozott egy kisebb nagyobb meglepetést. 


Köszönöm a kellemes napot Kispingvinnek, Timusnak, Mesinek, Gaura Ágnesnek és a Delta Vision kiadónak!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *