Responsive Advertisement

2013. november 4.

Válassz olvasmányt, miről készüljön a következő jegyzetelés?

A minap nézegettem a statisztikámat, és gondolkoztam (tudom, ne nagyképűsködjek). Mivel a fogadási listámon annyi könyv van, mint égen a csillag (talán ennél azért valamivel kevesebb), ezért arra gondoltam megkérdezlek titeket, miről írjak legközelebb?

Nem könyves bejegyzésre gondoltam, hanem egy újabb Jegyzetelős posztra, ahol a könyvről úgy írok, hogy olvasás közben jegyzetelek. 
Gyorsan körbenéztem a polcomon, hogy még mi leledzik rajta, és több jelöltet is felsorakoztattam, de dönteni ezzel kapcsolatban már nem tudtam, melyik legyen az végül.

Úgyhogy a döntést rátok bíznám. Az alábbi könyvek közül lehet választani:

  1. László Zoltán - Egyszer volt
  2. P.C.Cast, Kristin Cast - Az Éjszaka háza 5.
  3. Cynthia Hand - Angyalnyár
  4. Cecelia Ahern - Talált tárgyak országa
A kezetekbe adom tehát a döntést, melyik könyv kapcsán szeretnétek, ha felfedném a jegyzeteimet, amiket olvasás közben készítek.

Szavazni itt tudtok: FORMULA

Köszönöm a segítségeteket, és hamarosan jelentkezem, melyik könyv lett a befutó!

2 megjegyzés:

zakkant írta...

Engem C.A. regénye érdekelne. Én már olvastam és nagyon tetszett, így kíváncsi vagyok te mit jegyzeteltél róla, vagy miket láttál meg olvasás közben :)

Mandi írta...

:) ha nyer, akkor megosztok minden jegyzetet, amit olvasás közben csinálok róla :)

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *