Responsive Advertisement

2011. május 14.

Zalai molyok akcióban - avagy a hadüzenetes játék első köre

Egy kép a mai napból

Korábban már említettem, hogy kaptam egy hadüzenetet Timustól, melynek értelmében 10 Éjvilág -nak kell gazdát találnom. Fogalmam sem volt, mit várjak a feladattól: reménykedtem, de ugyanakkor aggódtam is, hogy mi lesz... Így vágtam neki reggel a városnak...

De ez a játék nem csak erre volt jó, ugyanis egy páran a Moly -ról jelezték, hogy ők is részt vennének. Így sikerült rögtönöznünk egy kis létszámú csapatot, ami aztán 4 tagúra duzzadt a nap végére.
Tagjai: Lena91, Sparow, Bobo1019 és szerény személyem voltunk.

Közelebb kerültünk a kis áruló kiszabadításához, de aki lemaradt az első körről, annak sincs még minden veszve, ugyanis még van 3 szabad Éjvilág, ami gazdára vár! 5 Éjvilág megtalálta már a helyét, 1 úton van az "örökbefogadójához" és 1 még a napra vár, mikor találkozhat azzal, aki kinézte magának.

Mivel hamar elfogytak a kötetek, ezért egy kis városnézéssel folytattuk a napot. Volt is mit nézni, mert a városban 4 napos fesztivált tartanak, így egy kis séta, és nézelődés is a program részévé vált.
És ha már molyokról van szó nem lehet teljes a nap egy kis könyvnézegetés nélkül, így megtekintettünk egy turkálót, ahol hihetetlen módon könyvekhez is hozzá lehet jutni, méghozzá nagyon is olcsón. Erre a helyre Lena hívta fel a figyelmünket, köszönöm neki, ugyanis sikerült is találnom magamnak könyvet.
Ezek mellett megint volt antikváriumos séta (kettő is), továbbá a város majdnem minden könyvesboltjába ellátogattunk, és felfedeztünk egyet, amelyikről tudtuk, hogy létezik, de ezúttal belülről is megcsodáltuk.

Ami engem illet, én örültem péntek 13 -nak, mert jó érzés volt találkozni 2 zalai mollyal, végre napok óta először láthattam újra Lenát, és tetszett a játék, a városnézés, és az egész nap.

Bízom benne, hogy lesz még hasonló élmény, és hogy egyre több könyvbarát csatlakozik hozzánk itt, Zalában is, és kicsit feldobjuk a könyvbarátok napját!

Találkozzunk legközelebb is, és csináljunk egy újabb zalai molyos napot!

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szia!
Engem érdekelne, hol található az a turi, ahol könyvek is vannak?
Köszönöm

Mandi írta...

Szia!
Zalaegerszegen a Rákóczi úton, a régi kerékpárbolt helyén :)
Angol és német nyelvű könyvekről van szó, mindenféle műfajból :) Romantikustól az ifiirodalomig mindenből van egy-két kötet :)

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *