Responsive Advertisement

2011. május 9.

Hadüzenetes játék - avagy segíts kiszabadítani az árulót!

Kedves Olvasóim!
Játékra invitálnálak benneteket.
A történet:
A 2011. évben a 4. hónapban FFG blogger hadüzenetet küldött Timusnak, és ezzel kirobbant egy könyvháború, melynek előzménye egy személyes találkozás volt...
Ugyanazon évben az 5. hónap 9. napján Timus is hadüzenetet küldött FFG -nek, mely a következőket tartalmazta: Timus elkapta FFG kémét, aki bejutott az ellenséges táborba, ám lelepleződött. 
Az áruló: személye ismeretlen.
Tartózkodási helye: valahol Timus börtönében.
Az egyezmény értelmében Timus szabadon bocsátja a foglyot, amennyiben 10 önkénteshez eljuttatok 10 bombát.

A bombákat (amik szakasztott olyanok, mint az eredeti, hamisítatlan, új állapotú, kinyitatlan Rob Thurman - Éjvilág című könyvek) azonban bizonyos személyeknek lehet csak odaadni:
1, Az illető lehet férfi/nő, bármilyen korosztályból.
2, Személyesen kell átvennie a bombát (a könyvet) Zalaegerszeg városában!
3, Vállalnia kell, hogy bizonyítékot szolgáltassunk Timusnak, az ellenfél vezetőjének, hogy a bomba átadása-átvétele megtörtént (más kötelezettség a könyv/bomba átvételéért nem terheli azt, aki átveszi)!

Íme egy kis videó az akcióról:

 

Ha volna kedved kapni egy Éjvilágot, találkozzunk Zalaegerszegen, bárhol, ahol kedved tartja!
Jelentkezhetsz ez alatt a bejegyzés alatt kommentben, vagy akár e-mailben is: mandi13@citromail.hu
Siess, hogy mielőtt megtudjuk, melyik kémet kapta el Timus!
Jeligénk legyen: "Szabadítsuk ki az árulót!"

Linkek a könyvhöz:
Olvass bele, hogy milyen!

Írásom róla a blogon
Egyéb vélemények a könyvről:
Keményfedél (Nimablogja)
Kelly blogja
Kellyolvas blog






6 megjegyzés:

dudorka írta...

Hahó! Szeretném ha nekem is jutna egy ilyen bomba, remélem, majd jó nagyot durran! :)

Mandi írta...

Szia!
2 dolog megléte szükséges, hogy kezedbe vehess egy bombát:
1, velem közös kép (hogy elhiggye a játék kiagyalója, hogy tényleg átvetted, ott voltam, átadtam, átvetted stb...)
a másik dolog, hogy meghagysz egyetlen keresztnevet

Ha ezeket jóváhagyod, akkor már csak az kell, hogy mikor tudnád átvenni :)

csigez írta...

Örülnék én is egy ilyen bombának, csak sajnos keresztül kéne utazni érte az egész országot. Az ötlet viszont tetszik, kár, hogy itt Debrecenben nem nagyon láttam még ilyet.

Mandi írta...

:D Őszintén szólva még én sem csináltam, hasonlót sem :D
Timus (a valódi "háborús" ellenfél)találta ki ezt a kis játékot nekem, roppantul kreatív módon :)
Nincs esetleg zalai ismerősöd, rokonod, bárki, aki átvehetné helyetted, és postán feladhatná? (úgy még megoldható lenne a dolog) :)

csigez írta...

Hát tudtommal nincs ottani rokonságom, meg ismeretségem se. Egyetlen kötődésem a városhoz, vagyis nem is igazán nekem, az az, hogy apám ott volt katona :D
No de sebaj, ettől függetlenül jó szórakozást kívánok mindenkinek a játékhoz!

Mandi írta...

Köszönjük :) Bízunk benne, hogy minden kötet így vagy úgy talál gazdát :)

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *