Responsive Advertisement

2010. március 29.

Kreatív Blogger díj



Mit kell tennem:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.

2. A logót ki kell tennem a blogomba.

3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.

6. Be kell linkelnem õket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.



1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
Köszönöm a díjat Giginek, aki páratlan abban, amit csinál, és abban is, amit nem. Egyszerűen olyan, mintha az ikertesóm lenne...


3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.
Gigi

4. Írni kell magamról 7 dolgot.
Huh, hát ami a blogból is kiderül, hogy szeretem a könyveket, az olvasást. Másodiknak megemlíteném a gépelést... Tudom, ez nem valami eszményi cucc, de engem megnyugtat. Harmadiknak talán a zenehallgatást jelölném meg. Nagyon szeretek mindig, mindenhol zenét hallgatni. Negyedik dolog rólam... nem is tudom. Talán az, hogy néha szeretek kitalálni történeteket. (Szegény Gigi kap is belőlük eleget, mikor egy tucat könyv szereplőit összemosom). Nem szeretem a túlzott komolyságot, és jobban szeretem a humort (könyvben, filmben egyaránt). Nos igen, amit nem szeretek, azok a könyvadaptációk... Nagyon kevés tetszett, de ettől függetlenül szeretek mozizni (főleg, ha elmegy az áram, későn érek be, vagy ketten ülünk a moziban valakivel egy olyan filmen, ami a kutyát nem érdekli.) Azt hiszem ebből ki is merítettem a hét pontot...

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
Nem tudom, kinek adhatnám tovább. Giginek tudnám úgy továbbadni, de neki már van, úgyhogy itt megszakad nálam a láncolat...

Nos, Gigi -t már korábban belinkeltem, és szerintem tudja, hogy nagyon hálás vagyok neki. De azért ide is leírom:
Gigi, te vagy a legnagyobb, és nagyon szépen köszi!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *